Houd jij ervan dat alles op rolletjes loopt? Krijg jij energie van het ondersteunen van het bureau en het tot in de puntjes organiseren van de financiële administratie? Lees dan snel verder!
Jouw missie:
Als financieel administratief medewerker ben jij een onmisbare schakel in onze financiële administratie. Met jouw nauwkeurigheid en toewijding zorg je ervoor dat alle financiële processen soepel verlopen en dat de administratie op en top geregeld is, waardoor onze organisatie haar financiële doelstellingen kan behalen.
Dat doe je onder andere door:
- Het controleren van binnenkomende inkoopfacturen en declaraties en het verwerken ervan in zowel de financiële administratie als de projectadministratie;
- Het opstellen van betaalopdrachten en het importeren van deze betalingen in het bankpakket;
- Het controleren van openstaande posten van crediteuren en debiteuren, het monitoren van betalingen en het doorgeven van eventuele problemen aan de leidinggevende;
- Het ophalen van gegevens uit het bankpakket en deze verwerken;
- Het up-to-date houden van de vaste activa;
- Het verzorgen van de losse facturatie;
- Het verzamelen, ordenen en archiveren van (digitale) documenten die gerelateerd zijn aan de financiële administratie.
Over de NIV
De Nederlandse Internisten Vereniging (NIV) staat voor 3800 toegewijde internisten en internisten in opleiding. Internisten zijn generalistische specialisten in het ziekenhuis en zijn opgeleid in het vakgebied de interne geneeskunde. Het vakgebied bestaat 12 deelgebieden, namelijk de acute geneeskunde, intensive care, ouderengeneeskunde, medische oncologie, hematologie, bloedtransfusie, allergologie & klinische immunologie, vasculaire geneeskunde, endocrinologie, klinische farmacologie, nefrologie en infectieziekten.
Jouw team
Het bureau van de NIV bestaat uit 21 enthousiaste medewerkers die samenwerken aan het beste resultaat. Je komt te werken in een dynamische omgeving, met bevlogen professionals. De sfeer binnen het bureau is collegiaal, informeel en gedreven.
Wat breng je mee?
Wij zijn op zoek naar een zelfstandige, proactieve en sociale collega. Je gaat zorgvuldig en klantgericht te werk en bent goed in staat je eigen werk te organiseren. Verder vragen we het volgende:
- MBO Bedrijfsadministratie, of een vergelijkbare financieel-administratieve richting;
- Minimaal 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Vaardig in Microsoft Office en AFAS;
- Je werkt gestructureerd en nauwgezet;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
Wij bieden jou
Een moderne hybride werkomgeving met ruimte voor eigen invulling van een goede werk-privé balans en een prettige, informele omgeving waarin veel aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Bovendien mag je rekenen op:
- Een bruto maandsalaris tussen de € 3.011,00 en € 4.634,00 per maand gebaseerd op een 36-urige werkweek, afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Een eindejaarsuitkering, vakantietoeslag en een werkgeversbijdrage in de ziektekosten;
- 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om verlofdagen bij te kopen;
- Een reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
I’m in!
En, heb je genoeg af kunnen vinken? Mail dan je motivatie en CV naar vacatures@demedischspecialist.nl.
Wil je eerst nog wat vragen stellen? Dat kan natuurlijk ook!
We beantwoorden ze graag voor je. Neem contact op met Samara Jaber, directeur, bereikbaar op 06-24930979 of via jaber@internisten.nl. Voor meer informatie over de NIV kun je terecht op onze website www.internisten.nl.